Veel gestelde vragen

Heb je vragen of problemen?


Ik heb mijn beltegoed code binnen, wat nu?

Het is de bedoeling dat je na het ontvangen van de code, de opwaardeercode activeert. Wij kunnen enkel de code aanleveren en helaas niet activeren voor u. Instructies hiervoor zijn per email met uw code op uw email mee geleverdt.

De code die ik ontvangen heb werkt niet.

Neem contact op met uw mobiele telefoon operator.
Paysafe: 0900-7200722
3V: 0900-3355333
Lyca Mobile: 020-7543030
Vodafone: 06-54500100
Telfort: 0900-9596
Lebara: 0900-4321321
T-mobile: 06-24001200
Telesur: 0900-2021914
Ortel: 0900-1612000
KPN: 06-12001200
Hi: 06-12001200
Tele2 Mobiel: 0900-2411602
Delight Mobile: 06-59000200
Vectone: 06-59000222
GT Mobile: 0800-0200542
Toggle Mobile: 020-7543022
Budget Phone: 071-5815660
88 Mobile: 06-32281200

Nadat je de code hebt gekocht, kunnen wij deze niet meer terug nemen.

Er heeft hoogstwaarschijnlijk een storing plaats gevonden tussen ons, de SMS-server of de Provider. Dit resulteert vaak in een vertraging. Duurt het ondanks dat langer dan 30 minuten, dan raden wij je aan contact met ons op te nemen.
Hoe kan ik opwaarderen in het buitenland?
Ben je op vakantie in het buitenland en heb je geen beltegoed meer? Geen probleem! Vanuit het buitenland kun je makkelijk en snel online je beltegoed opwaarderen bij Opwaardeer.nl. Beltegoed kopen vanuit het buitenland werkt hetzelfde als altijd. Je surft naar Opwaardeer.nl en volgt de stappen voor het kopen van beltegoed. Enkele minuten na je bestelling ontvang je de opwaardeercode per e-mail. Voor bellen in het buitenland kunnen andere bel en SMS-tarieven gelden dan in Nederland. Kijk voor deze informatie op de website van je provider.

Voor het gebruik van een opwaardeercode in het buitenland hanteert elke mobiele provider zijn eigen instructies en telefoonummer. Enkele vragen *100*1244# te gebruiken en anderen *123*1244#

Om er zeker van te zijn dat u het juiste nummer gebruikt, verzoeken wij u de instructie op de site van uw mobiele provider te lezen.