Contact


Voor veelgestelde vragen kun je terecht op onze Veel gestelde vragen

Daar vind je bijvoorbeeld uitleg over: de beltegoedcode werkt niet, ik heb geen code ontvangen, ik heb een verkeerde provider besteld etc.

Heb je geen beltegoedcode ontvangen? Kijk eerst eens in je spam folder, het kan zijn dat je mail hierin zit. 

LET OP: na een iDeal betaling kan het soms tot 10 min duren voordat je de beltegoed-code ontvangt.

Nog niet ontvangen? Vermeld dan in je bericht je betalingskenmerk 

Naam*
E-mailadres*
Telefoonnummer*
Bericht*

 

Wij willen jou graag gemakkelijk, snel en direct online helpen met je bestellingen, betalingen en activeren van je beltegoed. We hebben de meest gestelde vragen op een rij gezet.Klantenservice Veel gestelde vragen

Opwaardeer.nl beantwoordt je vraag zo snel mogelijk. Op werkdagen krijg je binnen 24 uur antwoord op je bericht.

Neem contact op met de klantenservice van jouw provider:

Paysafe: 0900-7200722
3V: 0900-3355333
Lyca Mobile: 020-7543030
Vodafone: 06-54500100
Telfort: 0900-9596
Lebara: 0900-4321321
T-mobile: 06-24001200
Telesur: 0900-2021914
Ortel: 0900-1612000
KPN: 06-12001200
Hi: 06-12001200
Tele2 Mobiel: 0900-2411602
Delight Mobile: 06-59000200
Vectone: 06-59000222
GT Mobile: 0800-0200542
Toggle Mobile: 020-7543022
Budget Phone: 071-5815660
88 Mobile: 06-32281200